Experience Economy – Unlock the 007 in you


Wie wil er nou niet even in de schoenen van James Bond staan? De treinreizigers op het station in Antwerpen kregen deze kans, even kunnen zij zich wanen in de wereld van agent 007. Natuurlijk mochten er op deze missie niet de hindernissen missen, want juist die hindernissen maken de James Bond films zo spannend. Natuurlijk viel er met deze missie ook iets te winnen namelijk exclusieve tickets voor de nieuwste James Bond film. De missie begint bij de Coca Cola Zero automaat, wat ze hiervoor precies moesten doen, zie je in het onderstaand filmpje.

Bron: Unlock the 007 in you – Notcot.org

Deze campagne is erg aantrekkelijk omdat ze de “Hedendaagse” treinreizigers op missie sturen en als ze de missie op tijd voltooien, winnen ze exclusieve tickets voor de nieuwste James Bond film. Het is inspirerend omdat ze het voor elkaar hebben gekregen om de spanning die je bij de James Bond films voelt, te vertalen naar de “Real world”. Ze hebben het omgezet tot actie, zodat wij ons ook even de held kunnen voelen.      Actie en ons even kunnen wanen in iemand anders zijn schoenen gaan we in de toekomst steeds meer terug zien in campagnes.

Advertenties
Dit bericht is gepubliceerd op oktober 21, 2012 om 8:02 PM en is opgeslagen onder Experience Economy. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: